marți, 17 mai 2011

myev...

Hei...you`re still myev..:). Si stii, acum chiar mi-e dor de tine , am avut perioada aia de negare in care spuneam ca te dau dracu` ca nu ma intereseaza de tine sau ce faci, dar...chiar mi-e dor de tine. stiu ca o sa vezi asta, stiu ca o sa vezi ce scriu..probabil cand o sa ai timp..sa-ti amintesti de noi.
Mi-e chiar mi-e dor de tine . mi-e dor de noi...mi-e dor cand stateam cu tine ore intregi si nu vroiam sa mai plec acasa, mi-e dor de momentele alea cand ma suparam pe tine si te chinuiai sa ma faci sa rad , faceai tot ce era posibil ca sa nu mai fiu suparata , chiar daca uneri faceam pe suparata ca sa ma alinti cum numai tu stiaiii :)), imi e dor de momentele alea cand nu ma lasai sa dorm si te dadeam jos din pat , imi e dor sa ne batem ca cei mai buni prieteni :o3 , imi e dor sa ma suni doar ca sa-mi spui cat ma iubesti..si imi e dor sa-mi spui micutso , sau pitico , doar ca sa ma enervezi..doar mi-e dor...si nu stii cat , enorm ! :o3.

Nu te-am vazut de ogramada de timp,ti-am spus atunci ca nu vreau sa te mai vad , si ca sa ma injosesc in fatsa ta , nu mi-am calcat pe orogliu si nu ti-am mai zis sa ne vedem chiar daca vroiam sa te vad doar ca sa-ti vaddd ochiii ! :| si am fost proasta !...

Si sa stii ca nu am uitat..cate mi-ai acceptat si cate ai facut pt mine...

Stiu ca ti-e dor :o3...vreau sa te vad , sau macar sa te mai aud...te rog :o3.

<3 myev....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu