duminică, 20 noiembrie 2011

Mai rezolv ceva , cu punct si de la capat ?! ...

Ha ... m-am obisnuit sa-l vad mereu acolo , in lista de mess , m-am obisnuit sa am mesaje de la el , m-am obisnuit sa vorbesc cu el , m-am obisnuit ... cu el . De ce nu pot sa stau nici macar o ora , fara sa vorbesc cu el ? si acum .. I fuckin` lost you ! :) , si da , e vina mea ...
O iau razna .. iar . numai gandesc ce fac , numai sunt eu , numai sunt in stare sa iau decizii . Am o stare 'moarta' , in fiecare zii , de genu` ... ma simt mereu obosita , trebuie sa rad mereu ca si cum as fii ok , si de cate ori ma intreaba cineva ' ce ai ? esti bine ? ' , sunt ok .. sunt bine , n-am nimic , dar pe unele persoane nu pot sa le mint , chiar daca le spun ca sunt bine , ele imi spun mereu ' ba nu , nu esti bine ... ' , de ce n-as fii ? .. nu mi-ai facut nimic , si totusi m-ai facut sa te iubesc , si acum nu sunt bine :| , si nu inteleg de ce ..
Am inceput iar sa ma trezesc din somn , plangand , si tipand , te visez mereu .. si numai vreau , vreau sa se termine tot ! poate ca ar fii cel mai bine .. nu vreau sa te mai vad prin vise .. pt ca pare totul mult prea real .. si cand ma trezesc , ma doare sufletu` ca nimic din ce am visat nu a fost real si ca defapt tu nu esti langa mine ...


Hei .. incercai sa-mi bagi mintiile in cap .. sa termin cu prostiile , si eu te ascultam , dar dupaia ne certam si incepeam iar cu toate prostiile mele ..
Si acum , stiu sigur .. ca vorbesti urat despre mine , ca ma injuri mereu .. pt ca nu-ti pasa .
Nici nu stiu de ce imi pasa atat , nici nu stiu de ce ma doare atat .. nici nu stiu de ce te vreau inapoi .. dar te vreau ! .
Haa .. stii , azi ma uitam in oglinda si intelegeam de ce ma tradeaza ochii .. si observasem , cate 'urme' am pe mine :) , nici nu stiu de ce fac asta , poate pentru ca .. prefer sa simt alta durere , decat sa simt cum ma doare sufletu` . nu ?!

Si ti-am spus .. ca tu mereu o sa fii sufletelul meu .. nu altii , doar tu ! .. degeaba zici de altii , ca esti doar tu :) .
Si acum am in cap cand mi-ai zis "dispari ! " .. inca ma gandesc la asta , si inca ma gandesc ca cel mai bine ar fii sa dispar odata ... sa vad cat de bine iti e daca dispar , poate esti mai fericit asa .. si eu asta vreau , vreau sa fii macar tu fericit , chiar daca esti cu mine , sau nu :) .. tu sa fii fericit .. ca eu , eu imi revin .. eu dispar , eu sunt doar o copila de 16 ani care nu stie sa iubeasca si care nu stie sa aprecieze ..


Zici tu ca te minteam mereu , tu niciodata nu te-ai gandit ca nu aveam niciun motiv sa te mint , chiar daca stiam ca tu ma minti , preferam sa ma minti , ca-mi placeau minciuniile alea .. nu vroiam sa stiu adevaru`..

Si probabil esti cu alta acum .. si probabil ca deja ai uitat de mine .. si probabil ca nu o sa-ti mai amintesti niciodata , probabil ca ea o sa fie in stare sa te tina langa ea , nu ca mine .. n-am fost in stare sa te tin langa mine ! :) .

Si daca ti-am facut vreun rau , nu o sa ma iert niciodata :* , dar tu mi-ai facut de 10 ori mai mult rau ..

Daca plec acum , eu nu ma mai intorc . Ti-am zis unde ma gasesti ..
Paaa , te iubesc ... ( you are my sunshine .. my only sunshine ) .

[Acum mi-am dat seama , ca nici nu am fost in stare sa-mi pun cuvintele in ordine .. la cat de ... ametita sunt , ca sa spun asa ;)) , da nici nu ma mai chinui :-j ... ]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu