luni, 14 februarie 2011

nothing special in my heart....

Dar motivele mele nu sunt motive, sunt scuze , doar ca sa ma ascund de adevar si adevarul este ca sunt speriata de adevar, sunt speriata ca daca ma las sa fiu fericita macar o clipa totul o sa se prabuseasca si nu stiu daca pot supravietuii la asta.
Si ma inchid cateodata in lumea mea , in visele mele unde pot sa fac tot ce vreau, dar la un moment dat tot ma lovesc de zidurile realitatii si ma trezesc inapoi in patul meu...cu aceeasi viata in care mi-e frica de adevar, mi-e frica sa aflu un adevar....
Si in visele mele pot sa fac ce vreau , sa intalnesc pe orice vreau....sa vorbesc cu cine vreau , sa fie epic , dar apoi soarele rasare si se instaleaza din nou realitatea aia banala, monotona. si pan` la urma ce e realitatea? ei bine ....asta e , chiar aici. :)

Am o lumea a mea , si cred , adica vreau sa cred ca orice are , si in lumea am e tootul cum as vrea sa fie in viata mea. totul e bine acolo. acolo nu sufar din cauza baiatului care e indiferent cu mine, acolo nu e genu` ala de baiat care isi bate joc, minte, te inseala, te enerveaza , te streseaza , si te joaca cum vrea :]]. acolo e cu totul altceva , acolo intallnesti baiatul perfect....
Exact cum o fata vrea . baiatu` ala care spune exact ce vrea sa auda o fata , si pentru cei care nu stiu sau nu se priccep la asta , ce vrea sa auda o fata mereu este " te iubesc" sau cand gresesti sa ai curaj sa-i spui "scuze" sa-ti calci putin pe orgoliu pt. ea, sa-i arati....ca iti pasa macar putin , sa-i arati ca o iubesti.. asta e ce vrea o fata sa auda si sa vada :|. ca o iubesti , si atat ar conta pt. ea.:-j
dar asta e ce nu inteleg baietii din ziua de azi , si asta e adevarul , si inca mi-e frica de adevar:) de orice adevar.... si da , ma doare adevarul:))...pe oricine doare :).

Si ies din lumea, ca cica visele se sting de parca le scoti din priza:)).

-cause he`s winnyng my heart....my heart<3-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu