vineri, 25 februarie 2011

Uhm....

Va intreb...cati dintre voi va-ti trezit din somn , cu "pofta" aia de a iubii persoana aceea pe care o vrei , cu "pofta" aia sa o saruti , si sa o tii strans in brate , ca nimeni sa n-o ia de langa tine?

Presupun ca destul de multi... mi s-a intamplat si mie , sa ma trezesc brusc cu gandul la el :)), vrand sa il am langa mine in acel moment , si inca sper sa-l am , inca sper pana o sa ma satur de tot (:|, dar speranta moare ultima nu?:)) . Cica da :-j.

si atat acum ! (:|

-inca ma gandesc la tine 8 ore din 9-

Un comentariu:

  1. Ely - Hey ... exact melodia care o ascultam cand ti-am citit post-ul . Am avut si eu sentimentul...si cred ca de prea multe ori ... cred ca sunt genul "melancolic " ...care dupa cate am vazut...cred ca si tu esti la fel ca mine ... 2 melancolici incurabili :) .

    RăspundețiȘtergere