marți, 12 aprilie 2011

.1.

Siiii de cand n-am mai intrat eu pe aici , s-au intamplat cam multe , si n-am de gand sa stau sa le insir acum , nu mi-ar ajunge toata seara , dar pot spune doar ca sau intamplat lucrurile imposibile, la caare nu ma asteptam sa se intample...In seara asta cred ca am realizat ca din toate postarile care le am pe blog, n-am avut ocazie sa scriu unul despre mine :)),cine sunt eu si cum sunt defapt.  Deci cine sunt eu ?

-sunt Andreea, a.k.a Gandacel . :)
-eu ? sunt fata aia care raade mereu , si iti dai seama imediat cand are ceva , pentru ca nu rade.
-sunt fata care nu o vezi niciodata plangand .
-nu arat niciodata ce simt,prefer sa tin pentru mine.
-sunt fata care se indragosteste repede , doar de la un zambet .
-sunt fata care nu o sa renunte niciodata la prietenii adevarati .
-sunt fata care ii castigi greu increderea.
-sunt fata aia care o vezi pe strada razand mereu , si  la inceput ai spune ca e putin ciudata.
-sunt fata aia care spune mereu "Buna!" si iti zambeste mereu.
-sunt fata aia , care nu ii pasa deloc.
-sunt fata aia, care si-ar dorii sa iubeasca fara sa fie ranita.
-sunt fata aia , in care poti sa ai mereu incredere.
-care te ajuta mereu.
-e fata aia careia ii place verdele , broastele :o3
-e fata aia care asculta muzica mereu , si ar asculta-o si cand ar murii .
-e fata aia care odata iubea dansul , dar a renuntat la el.
-e fata aia , cu ochii atat de sinceri .
-e fata aia , careia ii spui mereu " pitico , totu` trece !"
-e o fata simpla...dar foarte complicata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu