marți, 12 aprilie 2011

like we used too.

Chiar daca poate numai simt nimic , nu stiu sigur , simt ca inima mea e impartita in multe parti:)) in fine, chiar daca numai simt nimic , parca tot fac lucrurile care le faceam cu tine , si cred ca si tu la fel... inca ma trezesc in fiecare duminica la aceeasi ora crezand ca esti acolo :)), inca ma duc in bucatarie sa-mi fac o cafea si imi amintesc cum asteptai pe scaunul` ala sa-ti dau cafeaua , inca imi mananc cereale in acelasi loc unde stateam cu tine , inca imi fumez tigarea la marginea patului cum faceam cu tine , inca imi aduc aminte de catselul tau cum venea si sarea pe picioarele mele si ma jucam cu el :)) , am sters si poza de pe telefon , nu`mi placea sa-ti vad zambetul de fiecare data cand ma mai sunai....si de ce nu pot sa trec peste greseala ta? daca vad ca imi e atat de rau fara tine.? Inca imi amintesc cum ne bateam :)) , inca imi amintesc cum ma trezeai , inca imi amintesc cum stateam la bucatarie si imi faceai de mancare:| , inca imi amintesc toate prostiile astea , nu vreau sa le dau delete :(, nu vreau ! nu acum...doar ele mi-au ramas . :) sunt multe de care imi amintesc...o sa fac un post special pentru asta , sa scriu tot despre tine ;o3.

- I got this ice box , where my heart used to be.-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu