luni, 25 aprilie 2011

????

N-am inteles niciodata ce rost are sa iubesti? care e rostu`? ca iubesti ,ok e frumos , e o senzatie namipomenita sa simti ca iubesti , toate iubirile sunt frumoase la inceput, si sentimentul asta nu`l poti comparu` decat cu ceva divin...cum ar fii senzatia de a fii langa o cascada curata , unde pasarile canta atat de frumos si incet incat iti da un usor sentiment de somn...si dorinta de a vrea sa stai acolo la infinit doar ca sa stai cu ochii inchisi si sa auzi sunetul cascadei , si al pasarilor care canta..

Aud zii de zii , multe persoane spunand " mi-am gasit persoana potrivita, persoana perfetca pt mine , sufletul pereche , ne iubim , ne intelegem atat de bineeeeeee, nu m-ar face niciodata sa sufar ! " iar dupa cateva zile, saptamani , luni aud aceleasi persoane "m-a parasit ! m-a facut sa-l sufar ! il urasc , nu vreau sa ma aud de el /ea" huh...brusc a disparut iubirea aia inflacarata si sufletele pereche ?...

Vedeti, totul are un curs in viata , incepi prin a iubii , si termini prin a suferii..:))

Eu cel putin de fiecare data cand sunt cu cineva nu spun ca mi-am gasit sufletul pereche , inca nu ! o sa spun asta cand o sa fiu sigura , si o sa simt asta...pentru ca aparentele inseala... in ultimul timp mi-am dat prost cu parerea despre multe persoane , care spuneai ca ma iubesc , cand defapt erau vorbe in vant , prostii spuse prea usor :) nu inteleg cum poti sa spui " te iubesc" fara sa simti asta cu adevarat? Bai baieti...bagati-va mintiile in cap ! :)), pt o fata a auzii cuvintele astea inseamna mult ! foarte mult! inseamna ceva care schimba tot... si voi ce faceti? le spune-ti cand vreti , unii inca din prima zii , sa ce? sa ne duce-ti de nass?:)) sa ne face-ti sa credem unele chestii care dupa un timp sa spunem " m-a mintit , tot timpul m-a mintit" o fata nu cred ca poate sa spuna "te iubesc" fara sa simta asta ! fara sa aiba fluturasii aia in stomac cand o spun , fara sa li se taie rasuflarea si sa le bata inima atat de repede incat sa le sara din piept inainte de a spune chestia asta unui baiat, inseamna mult pentru noi ! dar voi , cand spune-ti "te iubesc" nu e mare chestiie :-?? e ca si cum a-ti spune " aa buna , ce faci? " :)))) , as vrea sa aud parerea unui baiat despre ce am scris , daca e adevarat sau nu , bineinteles ca nu as vedea vreodata un baiat care sa recunoasca ca este asa .. care ar fii prostu` sa recunoasca ca face asA?=))).:-j.

Ma intrebam acum o ora , doua.. daca exisa vreo iubire intre doi adolescenti:)) chiar adevarata...dar la varsta asta nu prea se poate , pt ca acum baietii vor altceva nu vor iubire , dragoste si dastea :)) ca numai sunt ei "tari" :> daca vor asta !:>

Si aici termin :) am multe de spus oricum , dar somnu` ma cheama !:)) ;*.

Goodluck in love ! or just fuck it and leave ! <3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu