miercuri, 20 aprilie 2011

Vreau...

Vreau un băiat…



Un baiăt…care să mă mîngîie ..să mă ciupeasca ..să-mi pună piedica pe stradă…dar care să ştie şi să poarte o conversaţie pe teme filozofice… un băiat care să abereze…dar să fie şi scurt şi la obiect cînd este cazul….



Cineva … cu care să mă duc în parc doar pentru a ne plimba pe alei … şi cu care să mă simt în largul meu atunci cand mergem vara la o terasă de fitze in Herastrau… care să stie să glumească atunci cand trebuie….şi care să stie sa fie serios atunci cand se este cazul….



O persoană care să alerge cu mine în ploaie…fără să îi fie frică că o sa-şi murdărească adidaşii …. cineva care să mă tina strans de mană …care să mă cifuleasca …să mă tragă de păr …să mă muste…



Vreau un băiat…al carui zambet să mă topească… un băiat care să mă strangă tare în braţe… un băiat care să se uite in ochii mei fară să-mi spună nimic..iar eu să înţeleg totul.

Un băiat care să aibă iniţiativă…să mă conducă atunci cand am nevoie …şi să se lase condus cand nu gaseşte ieşire…

Un băiat…care să găsească creerul unei fete mai interesant decat sanii ei… care să-mi spună că sunt frumoasă atunci cand sunt nemachiată şi sunt îmbracată în trening… Cineva care se pricepe sa-mi facă complimente subtile ..care să-mi spuna calm “te avantajeaza asa de mult culoarea asta”… in loc de….”esti frumoasă”… Cineva care ştie că interpretez orice cuvant..şi care nu-mi bate apropouri….



Un băiat care-mi va spune cand şi cum greşesc..şi care-şi asuma vina atunci cand si el ,greseste, la randul lui.. Cineva care intelege ca o relatie e formata din DOI… că fiecare are drepturi…opinii …şi că fiecare trebuie să se implice intr-o anumită manieră…Nu toţi o facem la fel de bine..dar pentru toate exista un inceput şi un mod de a invată….si mai ales in toate probleme care apar va exista comunicarea depre care se spune ca este cheia tuturor secceselor



Vreau un băiat care sa nu-mi aduca un buchet de trandafiri de ziua mea …ci sa mi rupa o floare de pe strada intr-o zi oarecare si sa mi-o puna dupa ureche.. un baiat care sa stie ca imi place ploaia…care stie ca mi place sa ma răsfaţ…care ma intelege că uneori sunt un copil şi alteori îmi doresc să port o dicutie care să i starnească interesul…



Vreau pe cineva care sa nu-mi zica ‘te iubesc’ din prima lună… doar ca să mă bage în pat.. un baiat care stie cum să ma ia cand sunt suparată si care sa stie sa ma impece cand sunt suparata rau …Cineva care intelege ca am un orgoliu prostesc şi ma supar din orice… din ceea ce consider eu mai serios…



Un băiat care ştie că pentru mine nu contează cuvintele..ci gesturile mici..chestiile nebunesti..care in ziua de azi nu mai conteaza pentru nimeni… Un baiat care sa ma opreasca in mijlocul trecerii de pietoni doar pentru ca vrea sa ma sarute….



Un baiat care sa danseze cu mine ..oricat de prost s-ar misca… O persoana care sa-mi dea mesaj in timp ce suntem chiar unul langa celalalt… Cineva care sa ma sarute pe obraz..



Cineva care vrea sa mearga cu mine pe o strada oarecare a Bucurestiului al carui capat nu stim unde e… cineva care nu se teme sa se rataceasca…cineva care sa riste…caruia sa-i placa adrenalina… Un baiat care sa ma duca la gara si sa se urce cu mine intr-un tren la nimereala … Cineva care crede in destin….



Un baiat cu care pot sa ma duc in Cismigiu sa ne dam cu barca…cu care pot sa ma duc in parcul de distractii…care sa vina cu mine la un film horror ..si sa fie pregatit sa ma sperie… cineva care sa arunce cu popcorn in mine…



O persoana care intelege ca prietenii sunt foarte importani pentru mine..cineva care intelege cand simt nevoia sa ies cu singura la suc…sau cu prietenele în mall…Cineva care da libertate cat sa nu ma simt sufocata…si care e gelos atat cat sa simt ca tine la mine…



Cineva care nu ma judeca dupa aparente..dupa prieteni sau dupa marca gentii mele… cineva care nu ma judeca dupa spusele altora ci dupa felul in care ma descopera el. Un baiat care isi doreste sa ma cunoasca..care isi da seama cat de complicata ..ce fenomen anormal sunt…



Un baiat complex..cu simtul umorului..cu imaginatie..pupacios… realist dar si romantic..cu picioarele pe pamant dar si visator ..si mai ales o persoana cu foarte multa imaginatie si spontan… O persoana care sa-mi starneasca interesul sa-l cunosc..o persoana care ma recucereste in fiecare zi …care uraste rutina si lucrurile comune…



Un baiat care sa ma tina in brate noaptea si care sa se trezeasca cu jumatate de ora mai devreme..doar ca sa ma priveasca cum dorm… Cineva care sa chinuie sa faca clatite…oricat de mult fum ar iesi din bucatarie…



Cineva care sa asculte o melodie..si sa se gandeasca la mine…cineva care apreciaza un simplu curcubeu ..care se bucura cand e soare…Un baiat caruia ii place mirosul primaverii.. care vede dincolo de aspectul material al fiecarui lucru…esenta sa…



O persoana cu care sa ma opresc in mijlocul intersectiei pe tocuri si sa impingem la Dacia mea 1310..sa ne murdarim de ulei..si sa radem ca prostii.. o persoana care intelege ca lucruile materiale se duc destul de repede.. O persoana care ma atraga atat de mult incat sa nu-mi pese ce masina conduce..sau cu ce metrou ma duce acasa.



Vreau un baiat care ii plece marea… sa-o priveasca ,sa-o asculte si sa stea de vorba cu ea, care ii plac non culorile alb si negru…o persoana care ii place sa bea un pahar de vin bun, o persoana care il iubeste pe Julo Iglesias si care prefere sa il asculte acasa …vreau un baiat care sa ii placa le nebunie prajiturile, care ii place sa gateasca orice mancare cu mine, care iubeste oceanul si care viseaza sa ajunga intr-o zi in America doar sa o vada sa poata sa ii spuna si mie cum este…



Un baiat cu care sa vad rasaritul … o persoana cu care sa ma simt in largul meu …si care sa simt ca ma apreciaza pentru felul in care gandesc si pentru nebuniile pe care le fac..si care ma fac pe mine sa ma simt vie…un baiat care crede in puterea dragostei…

Un comentariu: