luni, 25 aprilie 2011

Dor de tine , dor de noi !

Nu inteleg nici acum ce s-a intamplat, cum ne-am pierdut si cand mai ales, mai tii minte cand vorbeam ? si cat de bine ne intelegeam ?( presupun eu.) , si cum ma certai tu ca fumez si sa numai fumez (:|. si acum...abea daca mai vorbim, ah scuze , defapt numai vorbim deloc.

Sincer? chiar mi-e dor de vorbesc cu tine , si sa rad , si daca tot m-am apucat de marturisiri dastea, sa-ti mai spun ceva, avea acel ceva , acel ceva al tau , special, pt ca ma faceai sa ma simt binew cand vorbeam cu tine , sai cand eram suparata uitam de tot, si cateodata ma m-ai si ajutai...daca iti ceream ajutoru`...

Unde esti? get back asap.! Trebuie sa vorbesc cu cineva care stiu ca orice am vorbii , m-ar face sa uit de tot.

Mi-am pierdut un bun prieten ( cel putin asa il consideram eu.) dar nu stiu de ce,dar orice te-ar fi suparat , sau enervat, imi cer scuze :) , si stii ca-mi pare rau ! :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu