duminică, 30 ianuarie 2011

cat o sa mai rezist?

Oh doamne.... nu pot sa cred , iar nu dorm . m`am saturat , deja devine rutina .... am observat multe lucruri in ultimul timp, schimbari.
Starea mea , comportamentul meu , felul meu de-a fii , atitudinea , aparentele, gandirea, totul, si de ce? din cauza lui? s`o luam cu inceputu` nu?.
-starea mea: recalcitranta, nervoasa, mereu pusa pe jar, fericita, trista, dramatica,melancolica, somoroasa, energica. se schimba mult prea repede.
-comportamentul meu: fiind vorba de aceste specimene "superbe" numite baieti,comportamentul meu fatsa de ei s-a schimbat mult, tot ce-mi doresc acum e sa iau peste picior sau cum se spune normal "sa fac misto" de oricare baiat imi iese in cale, sa ma razbun pe oricare baiat , chiar daca nu mi-a facut nimic unul , si o fii bine asa? . si acum fasa de parinti si prieteni, incerc sa par cat mai normala, pt ca vorba aia spusa odata mie " ai un suflet de invingatoare in tine". da am , si nu`mi permit sa se vada ce e in sufletul meu, nu e bine sa vada cei iubiti cum cedezi tu!.
-felul meu de-a fii: pas~
-atitudinea: as putea sa zic ceva de genu` "thx for making me much stronger" :) da! prin el am invatat sa fiu mult mai puternica si iti multumesc , si pt. multe altele :).
-aparentele: la prima vedere o sa ma vezi o fata nesuferita, cu o fire rece si un suflet cald ca gheatza ce sta in pahar !:). si imi place , ca aparentele inseala si cand ai sa ajungi sa ma cunosti sa te inchini si sa spui ca nu e cum parea la prima vedere, ca sunt o fire care iti sare in ajutor, cu un suflet cald si destul de mare incat sa incapa soarele si luna !. ca sunt o fire care are ce-ti povestii cat e`n luna si`n stele, ca poti sa te descarci la mine, ca iti sunt alaturi mereu, ca sunt o persoana de incredere, prietenii care ii am pot sustine asta !
-gandirea: s-a schimbat, ,maturizat.

Niciodata nu o sa arat ce am in suflet , nu e bine , sa vada toti cum ma simt, prefer sa plang cand sunt singura, si sa rad cand sunt la liceu cu prietenii sau acasa cu parintii. si aici inchei postarea asta !

-Big soul, and empty. -

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu