duminică, 30 ianuarie 2011

Picaturi din ganduri.

Am inceput sa numai stiu nimic de mine, numai stiu ce simt, mi s-au incurcat toate sentimentele intre ele. Si asta numai in mintea mea, chestia asta ma tine treaza toata seara, ca incerc sa-mi pun in ordine toate sentimentele sa nu pot, sunt prea incalcite si ma exaspereaza.
Uuu, vacanta, ce sa spun din nou :|. vacanta...:-j deja a inceput prost :)) din prima zii de vacanta BUM ! s-a ivit o problema...imi placea mai mult rutina aia , la lic -fuck it ! 6:00 morning {wake up }-liceu-acasa-somn-afara-acasa-pc,fun,mess,other-somn- :)).  si acum din nou vacanta , plictisitor, banal, penibil, patetic ! .
Ahh...si cand ma gandesc ca , mai am doar un semenstru , cateva luni , si vine vara , iubita mea vara :o3. dar totusi nu pot sa cred cum a trecut atat de repede timpu` asta ... :|... in fine, deabea astept vara , mi-e dor de vara , si nu vreau vara trecuta inapoi, vreau o noua vara , this summer MY SWEET SIXTEEN! <3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu