duminică, 30 ianuarie 2011

nimic.tot. si atat.

e ciudat, starea asta, gandurile , privirea, ochii inlacrimiti din cine stie ce motiv absurd, penibil, prost....
Felu` cum ma fascineaza prostia asta de a ma uita la fumul care il dau afara , ca-mi place cum se ridica in sus si se imprastie, ca-mi place ca e liber , si nu are frontiere, ca pe el nimeni nu-l opreste nimic, ca lui nu ii spune nimeni "opreste-te aici, nu ai voie " sau ceva de genu` asta ....nu e ciudat? cum toate s-au schimbat brusc, ca eu nu realizez ce se intampla defapt, ca lucrurile care s-au intamplat in ultimele zile nu le realizez, prefer sa cred ca parca mi-am luat un trip urat, ca parca visez. si sa nu cred ca s-au intamplat...haa....ciudat cum prima dragoste nu se uita niciodata , ca prima dragoste se intoarce mereu in sufletu` tau, sau defapt nici macar nu a plecat vreodata de acolo, din sufletul tau, din inima ta , ca defapt "ea" a stat acolo...intr-un colt asteptand momentul oportun sa iasa din nou, sa-ti distruga tie viata atunci cand credeai ca nu se poate mai rau de atat. ca parca "ea" vrea sa-ti arate sau sa-ti zica, ca esti o proasta ! ca n-ai stiut sa apreciezi, ca n-ai stiut ce sa faci la momentu` ala , si acum sa-ti doresti mai mult decat orice sa dai timpu` inapoi....sa poti sa faci ceva.
E ciudat gandu` asta , ca si acum poti face ceva sa indrepti lucrurile sau sa fie cum vrei tu sa fie sa fie ce vrei tu defapt , sa fii cu el ! acum in momentu` asta ....dar nu :). te opresti din ce vrei sa faci pt ca ce? ca te gandesti , ca ai strica totul sau ca nu are rost, sau ca daca ii spui ce vrei sa.i spui , ce gandesti, ce simti, ce simti pt el , ca.l iubesti dupa tot timpul asta , tot timpul asta care a trecut , crezi ca spunandu.i toate astea....te va lua peste picior pt ca...pt ca e baiat... si toti sunt la fel dupa gandirea mea, pt ca inca nu am intalnit exemplarul ala de baiat care sa fie perfect pt mine, care sa aibe ceva special care sa ma faca sa nu ma plictisesc de el ,care sa ma incerce sa faca orice ca sa ma impace daca m-as supara pe el dintr-o prostie. care sa-mi dea mesaje...nu orice mesaje ...sa-mi dea mesaje din suflet, adevarate, dragute care sa-mi ajunga exact unde ar vrea el sa ajunga...in suflet. sa imi zica cuvinte pe care sa nu le uit niciodata, sa incerce singur sa-si tatueze numele meu pe creier, inima, suflet, sa stau langa el in pat, si sa nu se gandeasca la altceva cum fac majoritatea pt ca acum genul tipic de baiat e genul care vrea doar sex, pt ca asa se cred ei cei mai tari :)) dupa mintea lor...:-j...NU! doar sa stea langa mine in pat , sa ma tina in brate si sa-mi auda fiecare bataie de inima , care sa i-o datorez lui....sa ma simta cat sunt de calma , sa facem lucruri pe care altii nu le fac, doar de dragu de a nu ne uita unul pe altul.... sa fie perfect ! ca intr-un film....dar viata nu-i un film... asta vreau ! .
atat vreau ! intr-o zii sa gasesc baiatul asta , nu ar fii frumos? sa fii linistita cand ii spui mamei tale de el, si pana si ea sa se bucure de ce ii spui. :). sa te plimbi cu el...si sa vrei sa nu se mai termine plimbarea asta ,sa il auzi ca-ti spune ca ii e dor de tine , si ca deabea asteapta sa te vada , si cand o spune sa simti ca , chiar asta vrea si ca e adevarat si e spus din suflet ce spune !. unde sa mai gasesti baiatu` asta? unde?...
ca acum stau pe un simplu` scaun...cu tigarea in mana si ma gandesc cand merg pe strada si vad cupluri....care au povestea astea care chiar se iubesc si e totul perfect si frumos...si ma ofitc. ca eu nu ammmmm astaaaaaaa si vreauuu mai mult decat orice ! am nevoie de asta acummm ! :o3. si tocmai cand am nevoie disperata nu capat .... de parca am facut ceva, de parca m-ar fi "blestemat" cineva coaie...sa nu am parte de asa ceva :|.
A, si cat o sa mai rezist? credeti ca am un suflet care o sa poate tina tot? astept, astept momentu` cand n-o sa mai rezist , sa vad ce se intampla... sa-mi demostrez cat de tare sunt:) vreau sa vad ....:-j.
Cred ca termin aici...ce as mai avea de spus ? Noroc altora ...care au parte de asa baietii, tinetii langa voi, ca poate nu o sa mai gasiti asa, apreciati ce aveti acum...ca daca nu apreciati.. o sa realizati ce ati avut dupa ce ati pierdut !:).

-In viata fericirea ramane doar un film de scurt metraj :). -

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu