duminică, 30 ianuarie 2011

Cateva lucruri despre ea. (Always me)

Caracterizarea ei (eu)facuta de un anumit baiat ar fii ceva de genu` :

Ea n-avea nume, calca discreta peste scuze, cu un secret pe umeri, si unu-ntins pe buze. Parca
satula de cautat un loc peste, zicea ca e prea multa lume la mijloc si inca este. Am innebunit de
ea, sa zic asa, o boala oarecare, intr-un bar, am uitat care. Eram derbedeu si-am judecat in joaca
mea ca dansa nu e genul meu... Dar cine mai era? Si m-a privit cu o putere de-mi stangea costele,
cand cu gesturi mici straine imi scria privirile, si chiar si-acum tremur, cand vorbesc despre ea,
ca ma miscat doar cu un simplu: "Vino incoa!" Vorbesc serios, am tremurat si o conturam firav fumand
nervos. M-am asezat in fata ei la masa si-am zambit, am aprins o tigare, ca un om mare si am tusit,
m-am prezentat si ea-mi zambi prin fum.
Ea mi-a zis: "Eu sunt cine vrei tu, nu am nume, n-am adresa, nu tre sa-mi stii numarul, noi ne stim
dintotdeauna, nu-i nimic nou aici si sincer de nu-ti convine poti simplu sa te ridici. Stii? Eu nu
sunt o oarecare, nu sunt Ea, nu sunt mai rea, sunt un semn de intrebare daca vrei, spune-mi asa!
Poate-s doar o alta fata care te retine sau un inger care cade dupa o noapte-n pat la tine si stii,mie nu-mi pasa ce-ti convine dar, dupa cum m-asculti mi-e clar ca nu pleci fara mine de
aici. Ar fi prea simplu sa dispar deci hai! Avem de prins un tramvai!" Si zile de rai interpretat
trecura treptat prin pasii mei cand aleile ei ma conduceau spre condei. Si multa lume ma intreaba,
ce ma tot inspira? Nu stiu. Poate amintirea ei ca ea ma invatat sa scriu. Habar n-ai cine e si ce-i poate pielea, de unde vine si unde pleaca mereu sa-si descarce durerea.Si d'aia-i supar pe
cei ce tot viseaza fericirea. Ca ea a visat-o si mi-a povestit cum este si cum trecem mereu pe
langa, fara sa ne pese, asa ca le-am gresit pe toate-n viata, sa le stiu, sa-le inteleg, sa le tin
bine in balanta. Orice ar fi sa zambesc si pentru restu'! Nu e bine sa te vada ce-i iubiti, cum
cedezi tu.

Stiï, ea n-avea nume, dar are!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu