duminică, 30 ianuarie 2011

Caut antidotul sa`mi revin  dar el refuza din nou ! ma loveste din plin , ma simt moarta pe interior , parca imi omoara sentimentele si`mi da un sfat sa ma indrept spre altele, ca el numai simte la fel, regret ca in trecut m`am purtat altfell, sa am grija de mine si sa`mi vad de viata mea , ca el pleaca acum dar sa`mi dea inapoi inima, ca inima mea e la tine eu numai am inima ta, daca nu ma vrei pe mine vrei pe altcineva. Ma doare sufletul inima, dar numai pot continua asa , as vrea sa pot sa te iert( ruined my life) candva poate am sa regret, acum vreau sa pleci din viata mea, doar tu m`ai facut sa`mi pierd iubirea.
Imi tremura mainile , degetele imi sunt amortite, vreau sa vorbesc cu el , dar buzele imi sunt lipite. Incerc sa ma obisnuiesc cu ideea ca l`am pierdut, incep sa regret ca nu l`am pretuit , incerc sa ma vindec caut in timp un doctor, ma prefac ca mi`e bine dar sunt defapt actor, nici rolul nu`l joc prea bine ca se vede pe mine ,dar nu pot ascunde in totalitate tot ceea ce simt pt. tine, incerc sa ma controlez da imi innec amaru` in seara asta uit tot da` maine incepe iar calvaru` , ma simt doborata la pamant , si calcata in picioare , fizic nu simt durere doar sufletu` ma doare, imi zic ca trec peste asta gata paharu`i plin ! dar vad o poza cu tine uneori un fapt banal dar de data asta poza m`a distrus emotional !



Gata ! termin aici ! te rog iesi din viata mea, inima mea , sufletul meu, mintea mea ! dau delete la tot, numai suport ma distrugi esti ca o boala si numai eu m.am molipsit, dc nu pleci? de ce nu ma lasi ? dute la alta te rog, iesi de aici, nu te merit , nu ma meriti, nu te mai suport, nu te mai sufar, esti insuportabil , dar te iubesc !. NU o sa te mai bag in seama, o sa trec pe langa tine pe strada no sa.ti mai zici nici buna .... se termina tot aici ! sper ;o3. cu toate ca stiu ca nci in seara asta nu o sa dorm,. o sa ma gandesc la el si de maine incep iar....
Nu vreau sa ma port asa , stii nu sunt ultima, ma doare inima , dar mai bine plec acuma....nu vreau sa ma port asa.....
<3. Life hits me harde and harder to test me....i like it .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu