luni, 31 ianuarie 2011

Fading

Spuneai ca ma iubesti, mai stii? imi spuneai asta mereu probabil ca sa nu uit niciodata ca m-ai iubit, sau cum?...asta nu inteleg , ca ziceai ca ma iubesti, dar nu pare acum ca ar fii fost adevarat !. Acum mii se par doar niste simple cuvinte acest "te iubesc" , si oricum asta numai merge la mine, sa-mi spuna vreun baiat "te iubesc" si sa ma molesesc, sa fiu in deriva cum eram inainte, acum numai simt nimic , din cauza ta.
Cred ca as vrea sa plec intr-un loc strain, intr-un loc pe care sa nu mai fii fost inainte, sa ma linistesc, sa-mi pun ordine in ganduri, in sentimente nu?....Daca nu pot sa vad ce e cu adevarat in fata mea , daca nu pot sa realizez ceea ce se intampla, poate e un mister, sau poate doar asa pare.
Imi trebuie o schimbare cred eu, din nou. lucrurile numai sunt cum erau pur si simplu, si sunt gata pt. o schimbare....sa-mi deschis ochii, sa realizez, ca visele devin realitate, o sa vad cu ochii mei daca se poate. daca s-ar putea sa fac ceva de genul " ia un borcan scrie pe el "sperante" ( vise, dorinte) si da-i si umple-l " as face-o numai decat daca as stii ca devin realitate toate dorintele mele si visele mele dar totusi , si din nou citez " da` frate ai grija ce-ti doresti ca s-ar putea sa se intample."

Nu vreau sa-mi pese de ce zici tu, de faptele tale , de lucrurile mici care ma afecteaza atat de mult... vreau sa scap de asta , sa scap de tot s-au sa se intample din nou ce s-a intamplat in vara, doar doua variante. ! Is this the end?!

-Eu nu tin cont de ce crezi tu , sau ce e in capu` tau ! :)-.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu